GCPM11's & GoldndSilver7's Pokémon Site
 
HomeHomeCalendarFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 shaymin

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: shaymin   Tue 11 Aug 2009, 15:52

any1 with wifi that has a shaymin can u trade it to me? i need 1. im willing to offer strong pokemon. my fc is 1977 8768 5970. pokemon available for trade: gryados torterra giratina empoleon porygonz and more.

Yesh Yeah cute Fired Up! Swampert Angry Yes Bidoof ROFL
Back to top Go down
PokemonMike
Palkia
Palkia
avatar

Pokémon Platinum FC 3481-0219-5142
Gender : Male
Number of posts : 1763
Age : 19
Location : School :(

PostSubject: Re: shaymin   Tue 11 Aug 2009, 16:39

I want that porygonZ i have a shaymin one is hacked and shiny and is at level 100 and the other iz non-hacked and at level 30.
Back to top Go down
http://celticorigins.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Tue 11 Aug 2009, 19:43

ill give u porygonz for the shiny!
Back to top Go down
PokemonMike
Palkia
Palkia
avatar

Pokémon Platinum FC 3481-0219-5142
Gender : Male
Number of posts : 1763
Age : 19
Location : School :(

PostSubject: Re: shaymin   Thu 13 Aug 2009, 20:07

Ok, fine.
Back to top Go down
http://celticorigins.darkbb.com
Ricky
Suicune
Suicune
avatar

Pokémon Diamond or Pearl FC 3265_8861_2790
Pokémon Platinum FC 0775-1598-2508
Pokémon Battle Revolution FC 3652-3336-5563
Gender : Male
Number of posts : 1310
Age : 21
Location : yay!!!! wait, where do i live?

PostSubject: Re: shaymin   Fri 14 Aug 2009, 13:25

LOL. u can get it easily, Mike XP

Btw LOL THE HACKED
Back to top Go down
http://pokemondestiny.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Sun 23 Aug 2009, 14:11

gonna do the trade or not
Back to top Go down
PokemonMike
Palkia
Palkia
avatar

Pokémon Platinum FC 3481-0219-5142
Gender : Male
Number of posts : 1763
Age : 19
Location : School :(

PostSubject: Re: shaymin   Sun 23 Aug 2009, 16:30

Ricky wrote:
LOL. u can get it easily, Mike XP

Btw LOL THE HACKED
So?
Back to top Go down
http://celticorigins.darkbb.com
Link85
Palkia
Palkia
avatar

Gender : Male
Number of posts : 1774
Age : 20
Location : Philadelphia,PA

PostSubject: Re: shaymin   Sun 23 Aug 2009, 17:24

XD I was and Still am in my soul am A hacking team member of course I am gana CHEAT! Twisted Evil
Back to top Go down
http://www.pokemonlands.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Sun 23 Aug 2009, 19:54

well? gonna trade? im online
Back to top Go down
Link85
Palkia
Palkia
avatar

Gender : Male
Number of posts : 1774
Age : 20
Location : Philadelphia,PA

PostSubject: Re: shaymin   Mon 24 Aug 2009, 10:09

UH I gots a shaymin but he has maxed EVs so nah unless you trade me a mewtwo not gana happen.....
Back to top Go down
http://www.pokemonlands.darkbb.com
Gabitten
Electivire
Electivire
avatar

Gender : Female
Number of posts : 153
Age : 22
Location : In a Cave

PostSubject: Re: shaymin   Mon 24 Aug 2009, 10:20

mqtak wrote:
any1 with wifi that has a shaymin can u trade it to me? i need 1. im willing to offer strong pokemon. my fc is 1977 8768 5970. pokemon available for trade: gryados torterra giratina empoleon porygonz and more.

Yesh Yeah cute Fired Up! Swampert Angry Yes Bidoof ROFL

So it's true.
.-.

Adam said you tried to cheat 'em out of 'is Shaymin.
:/

Your a complete n00b.
Plus, no one wants those,I bet they aren't even EV'd.
-.-;
Back to top Go down
http://elitepokemonlegion.omgforum.net/portal.htm
Link85
Palkia
Palkia
avatar

Gender : Male
Number of posts : 1774
Age : 20
Location : Philadelphia,PA

PostSubject: Re: shaymin   Mon 24 Aug 2009, 10:27

Gabitten wrote:
mqtak wrote:
any1 with wifi that has a shaymin can u trade it to me? i need 1. im willing to offer strong pokemon. my fc is 1977 8768 5970. pokemon available for trade: gryados torterra giratina empoleon porygonz and more.

Yesh Yeah cute Fired Up! Swampert Angry Yes Bidoof ROFL

So it's true.
.-.

Adam said you tried to cheat 'em out of 'is Shaymin.
:/

Your a complete n00b.
Plus, no one wants those,I bet they aren't even EV'd.
-.-;



Same unless the mwetwo is EV trained and is level 100 not gana happen Only if you stick a gun in your mouth and blow!
Back to top Go down
http://www.pokemonlands.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Mon 24 Aug 2009, 17:25

I WILL TRADE PRETTY MUCH ANYTHING FOR A SHAYMIN!!!!!!!!! ALMOST ALL OKEMON R EV TRAINED!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
Link85
Palkia
Palkia
avatar

Gender : Male
Number of posts : 1774
Age : 20
Location : Philadelphia,PA

PostSubject: Re: shaymin   Mon 24 Aug 2009, 19:59

So uh like a mewtwo any level...?
Back to top Go down
http://www.pokemonlands.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Tue 25 Aug 2009, 07:20

anything that i have i meant im trading porygonZ 2 mike
Back to top Go down
Link85
Palkia
Palkia
avatar

Gender : Male
Number of posts : 1774
Age : 20
Location : Philadelphia,PA

PostSubject: Re: shaymin   Tue 25 Aug 2009, 10:01

WOW Cool
Back to top Go down
http://www.pokemonlands.darkbb.com
PokemonMike
Palkia
Palkia
avatar

Pokémon Platinum FC 3481-0219-5142
Gender : Male
Number of posts : 1763
Age : 19
Location : School :(

PostSubject: Re: shaymin   Tue 25 Aug 2009, 13:08

Thank you.
Back to top Go down
http://celticorigins.darkbb.com
Link85
Palkia
Palkia
avatar

Gender : Male
Number of posts : 1774
Age : 20
Location : Philadelphia,PA

PostSubject: Re: shaymin   Tue 25 Aug 2009, 13:53

DUDE you r trading a shaymin for a porygon Z you already have ONE! Pika Happy
Back to top Go down
http://www.pokemonlands.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Mon 31 Aug 2009, 20:57

nvrmnd i hav lv100 legit shaymin non shiny but ill take the shiny 1 from mike and giv him porygonz if he wants 2
Back to top Go down
PokemonMike
Palkia
Palkia
avatar

Pokémon Platinum FC 3481-0219-5142
Gender : Male
Number of posts : 1763
Age : 19
Location : School :(

PostSubject: Re: shaymin   Fri 04 Sep 2009, 15:01

nevr mind.
Back to top Go down
http://celticorigins.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Mon 07 Sep 2009, 21:10

>8'(
Back to top Go down
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Mon 07 Sep 2009, 21:11

that lucario and absol.......... u stole it from suta-raito.com
Back to top Go down
Link85
Palkia
Palkia
avatar

Gender : Male
Number of posts : 1774
Age : 20
Location : Philadelphia,PA

PostSubject: Re: shaymin   Tue 08 Sep 2009, 07:32

PWND!!!!!!!!!!! XD and mike that would have been a sucky trade man DONT DO IT BTW I just gave mqtak 5 lugias she should be okay....XD
Back to top Go down
http://www.pokemonlands.darkbb.com
PokemonMike
Palkia
Palkia
avatar

Pokémon Platinum FC 3481-0219-5142
Gender : Male
Number of posts : 1763
Age : 19
Location : School :(

PostSubject: Re: shaymin   Tue 08 Sep 2009, 18:42

LOL Uber Happy
Back to top Go down
http://celticorigins.darkbb.com
mqtak
Snorlax
Snorlax
avatar

Pokémon Platinum FC 1977 8768 5970
Gender : Female
Number of posts : 77
Age : 19
Location : idk idc

PostSubject: Re: shaymin   Tue 08 Sep 2009, 19:29

Evil or Very Mad plz give me shiny shaymin
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: shaymin   

Back to top Go down
 
shaymin
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Jenna and the legendary Shaymin.
» Need a victini, deoxys, jirachi, shaymin, melotta, celebi? please

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Whirl Islands :: POKÉMON CENTER :: Pokémon Platinum-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum